gemeentehuis 1000

Welkom bij úw huurdersvereniging!
Huurdersvereniging Winterswijk is een vereniging die de belangen van Winterswijkse huurders behartigt. Álle Winterswijkse huurders van woningen kunnen tegen lage kosten lid van onze vereniging worden. Wij komen op voor de belangen van álle woninghuurders . Of u nu van woningcorporaties zoals De Woonplaats of van particulier of commerciële verhuurders huurt.

Zelfstandig en onafhankelijk
Huurdersvereniging Winterswijk is volledig zelfstandig en onafhankelijk. Wij hebben een eigen beleid en een eigen onafhankelijk bestuur, dat bestaat uit vrijwilligers.
Een keer per jaar wordt een ledenvergadering gehouden, waarbij alle leden welkom zijn. Ook goed om te weten: Huurdersvereniging Winterswijk is lid van de Nederlandse Woonbond. Wij kunnen terugvallen op de bij hen aanwezige kennis. Dat kan bijvoorbeeld juridische kennis zijn, maar we kunnen ook voor andere zaken bij De Woonbond terecht.

Huurdersvereniging Winterswijk
Wamelinkhof 16*
7101 JV Winterswijk

Telefoon: 0543 512759
Mobiel:06 133 56 900

* ons kantoor is alleen op afspraak te bezoeken

Direct contact met een van de bestuursleden:

Wat doen wij?

Huurdersvereniging Winterswijk is er voor álle huurders in Winterswijk. Of u nu bij de Woonplaats huurt of bij een particulier of een commerciële verhuurder wij behartigen uw belangen. En dat doen we vol passie.
Maar we doen meer. Veel meer.

Wij geven advies, bemiddelen, ondersteunen, bieden een luisterend oor en helpen u bij klachten en conflicten.

Klik op een link hieronder voor meer informatie.