Huurdersvereniging Winterswijk heeft een bestuur dat tijdens de Algemene Ledenvergaderingen door de leden wordt gekozen ofwel goedgekeurd. Wij zijn een onafhankelijk opererende vereniging en dus ook géén onderdeel van De Woonplaats of de Gemeente Winterswijk.

bestuur

Het bestuur in 2020 van links naar rechts:
André Hoenderboom (penningmeester), Ata Nadir (klachten), Grietje Hanevelt (secretaris), Henk Mengers (klachten), Joke te Lindert (voorzitter)
Foto: Lia van der Horst, notulist

Sinds de A.V. van mei 2019 bestaat het bestuur uit:

• Voorzitter: Joke te Lindert
  • Secretaris: Grietje Hanevelt
  • Penningmeester: André Hoenderboom
  • Klachtencommissie: Ata Nadir en Henk Mengers

• aan het bestuur is een notulist toegevoegd : Lia van der Horst

Het bestuur vergadert 's avonds, momenteel 1 x per 3 weken en indien nodig vaker. Het kantoor is gevestigd in Wamelinkhof op nummer 16.
Aangezien het bestuur uit vrijwilligers bestaat, die veelal nog ander werk /bezigheden hebben, is het kantoor alleen op afspraak te bezoeken. Wilt u een afspraak maken? Het bestuur is het beste bereikbaar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoon (06 133 56 900).

Wilt u contact met het bestuur? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0543 512759 of 06 133 56 900. U vindt meer informatie over bemiddeling bij klachten in het menu klachten. Voor het contact over klachten zijn twee mailadressen beschikbaar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.