Winterswijk, oktober 2020

Beste leden,

In april 2020 bestond de Huurdersvereniging Winterswijk 25 jaar. Dat wilden wij, samen met u, vieren tijdens de ledenvergadering 2020. Door de Corona uitbraak, was dat niet mogelijk.

Ook nu is een bijeenkomst van 50 tot 80 mensen lastig te organiseren, door de 1,5 meter afstand regeling. De soos van ’t Wamelinkhof is daar niet groot genoeg voor, zalen van andere huurcomplexen in Winterswijk ook niet. En een zalencentrum afhuren is duur en dat geld besteden wij liever aan huurdersprojecten.

Daarom heeft het bestuur besloten dat er in 2020 geen ledenvergadering zal worden gehouden, en wordt het 25 jarig jubileum niet gevierd zoals de bedoeling was.

Wél ontvangt u ingesloten een herinnering aan het jubileum en de nieuw opgezette folder.

De Huurdersvereniging heeft de financiële stukken 2019 door de kascommissie laten beoordelen en de stukken zijn door hen goedgekeurd. De stukken zijn opgestuurd naar De Woonplaats, en zijn door hen geaccepteerd. In de algemene ledenvergadering van 2021 zullen wij deze alsnog aan u voorleggen ter goedkeuring.

Mocht u vragen hebben over de financiën van de Huurdersvereniging Winterswijk, kunt u contact opnemen met de penningmeester: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als bijlage van deze brief ontvangt u het Jaarverslag van april 2019 t/m mei 2020.  Mocht u daarover vragen hebben, kunt u contact opnemen met de secretaris: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dit voorjaar is de website van de Huurdersvereniging Winterswijk vernieuwd en gemoderniseerd. Er staat informatie in over wat wij zijn en wat wij doen. Wij willen deze website zo actueel en volledig mogelijk houden. Mocht u informatie missen, laat het ons dan weten.

Als u vragen of problemen hebt met betrekking tot uw woning/appartement, of woonomgeving, neem dan gerust contact met ons op.

Wij hopen u volgend jaar wél te zien op de ledenvergadering!

Met vriendelijke groet,

Huurdersvereniging Winterswijk