• Home
  • Lid worden
  • Over ons
    • Organisatie
    • Geschiedenis
    • Samenwerkingen
    • ALV
  • Klacht
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Lid worden
  • Over ons
    • Organisatie
    • Geschiedenis
    • Samenwerkingen
    • ALV
  • Klacht
  • Nieuws
  • Contact
heeft u klachten?

Wat te doen als u een klacht heeft over uw woning of woonomgeving?
Allereerst geeft u de klacht door aan De Woonplaats.

  • ■
    U schrijft een mail of een brief, waarin u duidelijk aangeeft:
  • ■
    Wie u bent, waar u woont, uw telefoonnummer; omschrijf duidelijk wat de klacht is en u dateert de brief (of mail) zodat voor beide partijen duidelijk is wie een klacht heeft, waarover en wanneer de klacht is ingediend.
  • ■
    Als u een brief schrijft, maak dan altijd even een kopie voor uzelf.
  • ■
    U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van ons. Indien nodig bespreken wij uw klacht op onze eerstvolgende bestuursvergadering, en komen daarna er weer bij u op terug.
  • ■
    U dient uw klacht altijd eerst voor te leggen aan De Woonplaats, zodat zij het kunnen oplossen. Pas als dat niet naar tevredenheid gebeurt, kunt u ons om bemiddeling vragen.

Gerealiseerd door
Sander Damen Communicatie!
Winterswijk